Nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej - Gmina Mirzec

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej.

I. Wymagania niezbędne
 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
 3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 4. Nieposzlakowana opinia.
 5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
 6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby    niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

II. Wymagania dodatkowe
 1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi.
 2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość.
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
4. Odporność na stres.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika programu miejsce, np.: placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne.
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika programu przy ich realizacji.
4. Załatwianie spraw  urzędowych.

 IV. Zakres odpowiedzialności
Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków.
Przestrzeganie obowiązków, przepisów prawa.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar czasu pracy 40h miesięcznie.
2. Miejsce świadczenia pracy: teren gminy Mirzec.

VI. Wymagane dokumenty  
1. List motywacyjny.
 2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
 10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

 VII. Miejsce i termin składania dokumentów

 Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (pokój 207) lub pocztą na adres: Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko asystent osobisty osoby niepełnosprawnej w terminie do dnia  18.03.2021r. do godz. 10.00.

 Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.

asystent-osoby-niepelnosprawnej

Powrót do góry