Strażacy ochotnicy ze wszystkich ośmiu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych działających w gminie Mirzec aktywnie włączyli się do akcji „Ulotka – szczepienie – informacje”.

Strażacy odwiedzili wszystkie gospodarstwa rodzinne, przekazując około 3200 ulotek. Akcja została przeprowadzona w dniach 18 – 22 marca 2021r. na terenie gminy. Jej celem było rozpowszechnienie wśród mieszkańców informacji dotyczących szczepień przeciwko COVID-19, a także poinformowanie społeczeństwa o sposobach rejestracji oraz możliwości skorzystania z gminnego transportu do punktu szczepień dla osób szczególnej potrzeby. Przypominamy, że osoby niepełnosprawne oraz mające trudności w samodzielnym dotarciu do punktów szczepień mogą skontaktować się w tej sprawie z koordynatorem gminnym do spraw szczepień dzwoniąc na numer telefonu 503-497-931.

Za zaangażowanie i sprawne przeprowadzenie akcji druhom podziękował wójt gminy Mirzec Mirosław Seweryn.

O autorze

Exit mobile version