Niedziela, 8 grudnia 2019
imieniny: Marii, Wirginii, Zenona

Aktualności

Wysoka frekwencja na debacie o bezpieczeństwie

29.11.2019 | Napisał: Urzad Gminy Mirzec | Kategoria: Informacje

Debata społeczna „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie, możesz mieć na nie wpływ” odbyła się w środę 27 listopada w Urzędzie Gminy w Mircu. Spotkanie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców.

 

 

Debatę zorganizowała Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach we współpracy z Posterunkiem Policji w Mircu. Służby mundurowe reprezentowali: podinspektor Aleksy Hamera, naczelnik Wydziału Prewencji  Komendy Powiatowej Policji, sierżant sztabowy Paweł Kusiak, oficer prasowy starachowickiej komendy policji, sierżant sztabowy Anna Korner oraz aspirant sztabowy Ryszard Błach, kierownik Posterunku Policji w Mircu. Zaproszenie na debatę przyjęli wójt gminy Mirzec Mirosław Seweryn, kierownicy referatów Urzędu Gminy w Mircu, przedstawiciele jednostek podległych gminie, dyrektorzy szkół, radni, sołtysi, seniorzy z Klubu Senior +, uczniowie ósmej klasy Szkoły Podstawowej w Mircu.

W tematykę spotkania zebranych wprowadził podinspektor Aleksy Hamera, który w formie prezentacji multimedialnej omówił, wnioski z debaty z września 2018 roku, zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie gminy Mirzec oraz spotkań profilaktycznych. Aleksy Hamera mówił także, dlaczego warto korzystać z Krajowej Mapy Zagrożeń. Omówiona została również efektywność pracy policji na terenie gminy Mirzec. Wójt gminy Mirosław Seweryn mówił o kwestiach bezpieczeństwa, które wymagają dalszej poprawy jak ruch na drodze wojewódzkiej Starachowice - Radom oraz na ulicy Langiewicza będącej drogą powiatową. Wójt wymienił też szereg działań, które gmina Mirzec podejmuje dla poprawy bezpieczeństwa, inwestując nie tylko na drogach gminnych oraz podziękował za bardzo dobrą współpracę z organizacjami działającymi na rzecz bezpieczeństwa. Głos zabierali też sołtysi, którzy mówili o problemach zgłaszanych przez mieszkańców.

Tekst i fot.: Urząd Gminy w Mircu


Urząd Gminy w Mircu
pon. 7.30-17.00

wt. - pt. 7.30-15.30

Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec

tel./fax (0-41) 27 13 033
lub 27 13 016

Nr rachunku UG:
BS o/Mirzec
26 8523 0004 0006 0046 2000 0007




Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn tel. (041) 27 67 171 wojt@mirzec.pl


Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 marta.ziomek@mirzec.pl

Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza

Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska

Skarbnik gminy

Wanda Węgrzyn Tel. (041) 27 67 174 wanda.wegrzyn@mirzec.pl





Adres Urzędu Gminy w Mircu

sekretariat@mirzec.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza
http://epuap.gov.pl/wps/portal

Administrator strony
Jacek Rafalski admin@mirzec.pl