Poniedziałek, 17 czerwca 2019
imieniny: Laury, Alberta, Marcjana

Strona główna

Podsumowali działania na rzecz bezpieczeństwa

03.04.2019 | Napisał: Urzad Gminy Mirzec | Kategoria: Informacje

Mirosław Seweryn, wójt gminy Mirzec i Andrzej Kutwin, inspektor ds. obronnych reprezentowali gminę Mirzec podczas posiedzenia Zespołu Roboczego przy Kapitule Nagrody „Koziołek”.

 

 


Spotkanie, podczas którego podsumowano działania z zakresu bezpieczeństwa w powiecie starachowickim w 2018 roku odbyło się w czwartek, 28 marca, w kinie "Kotłownia" w Muzeum Przyrody i Techniki. Gości przywitał starosta Piotr Babicki, który przedstawił najważniejsze działania w powiecie starachowickim zmierzające do poprawy bezpieczeństwa.

Wizyta zespołu roboczego działąjącego przy Kapitule Nagrody „Koziołek” to ważny element w wyłonieniu laureatów nagrody „Koziołek”, przyznawanej za wzorową realizację programu „Bezpieczne Świętokrzyskie”. Gmina Mirzec wspiera działania powiatu starachowickiego, który po raz kolejny ubiega się o nagrodę „Koziołek”. Zeszłoroczne działania powiatu zostały ocenione pozytywnie.

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Starachowicach, gminy Mirzec, Urzędu Miasta w Starachowicach, Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, Urzędu Marszałkowskiego, Wojewódzkiej Komendy Policji oraz instytucji i służb zaangażowanych w działania na rzecz bezpieczeństwa w powiecie: Komendy Powiatowej Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, Hufca ZHP Starachowice, Harcerskiej Grupy Ratowniczej Starachowice, Stowarzyszenia "Bezpieczny Powiat Starachowicki", Stowarzyszenia Pomoc Rodzinie „Przystań”, Sanepidu i innych. Przedstawiciele Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego i Wojewódzkiej Komendy Policji po zapoznaniu się z działaniami poszczególnych powiatów przedstawią swoje wnioski Kapitule Nagrody „Koziołka”, która na tej podstawi wyłoni laureatów.

Tekst: Urząd Gminy w Mircu
Foto: Starostwo Powiatowe w Starachowicach

Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję



Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję






Urząd Gminy w Mircu
pon. 7.30-17.00

wt. - pt. 7.30-15.30

Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec

tel./fax (0-41) 27 13 033
lub 27 13 016

Nr rachunku UG:
BS o/Mirzec
26 8523 0004 0006 0046 2000 0007




Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn tel. (041) 27 67 171 wojt@mirzec.pl


Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 marta.ziomek@mirzec.pl

Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza

Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska

Skarbnik gminy

Wanda Węgrzyn Tel. (041) 27 67 174 wanda.wegrzyn@mirzec.pl





Adres Urzędu Gminy w Mircu

sekretariat@mirzec.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza
http://epuap.gov.pl/wps/portal

Administrator strony
Jacek Rafalski admin@mirzec.pl