Niedziela, 20 października 2019
imieniny: Ireny, Kleopatry, Witalisa

Strona główna

Ogłoszenie konkursu ofert na realizację zadań publicznych na 2019 rok

27.02.2019 | Napisał: Urzad Gminy Mirzec | Kategoria: Informacje

Wójt Gminy Mirzec Mirosław Seweryn ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych zleconych przez gminę Mirzec organizacjom pozarządowym w 2019 r.

 

 

 

 

Zarządzeniem Wójta Gminy Mirzec Nr 0050.15.2019 z dnia 27 lutego 2019 roku zostaje ogłoszony otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych zleconych przez gminę Mirzec do realizacji organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art.3. ust. 3. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2019 r. 

Pełna treść zarządzenia >>

Wzór oferty >>

Ramowy wzór umowy >>

Wzór sprawozdania >>

Zaktualizowany harmonogram realizacji zadań >>

Zaktualizowana kalkulacja kosztów >>

Klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych >>

Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję



Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję






Urząd Gminy w Mircu
pon. 7.30-17.00

wt. - pt. 7.30-15.30

Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec

tel./fax (0-41) 27 13 033
lub 27 13 016

Nr rachunku UG:
BS o/Mirzec
26 8523 0004 0006 0046 2000 0007




Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn tel. (041) 27 67 171 wojt@mirzec.pl


Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 marta.ziomek@mirzec.pl

Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza

Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska

Skarbnik gminy

Wanda Węgrzyn Tel. (041) 27 67 174 wanda.wegrzyn@mirzec.pl





Adres Urzędu Gminy w Mircu

sekretariat@mirzec.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza
http://epuap.gov.pl/wps/portal

Administrator strony
Jacek Rafalski admin@mirzec.pl