Niedziela, 23 lutego 2020
imieniny: Damiana, Romany, Florentyna

Strona główna

Zgłoś problem lub usterkę. System Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb już działa

24.03.2018 | Napisał: Admin | Kategoria: Informacje

Od połowy lutego mieszkańcy gminy Mirzec mają możliwość zgłaszania usterek i awarii za pomocą aplikacji android oraz strony www „System Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb”, dostępnej także poprzez zakładkę na stronie internetowej Urzędu Gminy w Mircu.

 

SZOP jest to wygodne narzędzie, umożliwiające szybkie i łatwe przekazanie informacji na temat wszelkich zdarzeń, szkód i potrzeb wymagających interwencji służb. O uruchomieniu aplikacji zdecydował wójt Mirosław Seweryn, chcąc ułatwić mieszkańcom kontakt z Urzędem Gminy w Mircu i przekazanie informacji o bieżących potrzebach.

Główne zadanie systemu to obsługa zgłoszeń wprowadzonych do Systemu Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb (SZOP) przez mieszkańców. W ten sposób można informować na przykład  o awarii oświetlenia, potrzebie odśnieżenia drogi, wykoszenia poboczy, naprawienia nawierzchni drogi, ustawienia znaków drogowych.

Obsługa systemu SZOP dla użytkownika jest darmowa, a korzystanie z aplikacji w telefonie czy poprzez stronę www łatwe i przejrzyste.

Aby poinformować służby o problemie, który czeka na rozwiązanie, wystarczy posiadać smartfon, komputer czy tablet z dostępem do Internetu. Po wejściu na stronę www lub otworzeniu aplikacji należy utworzyć nowe zgłoszenie, następnie określić jego rodzaj, zaznaczyć go na mapie gminy, dodać krótki opis czego dotyczy problem. Można też zamieścić zdjęcia. Zlecenie otrzyma status „Nowe” i będzie widoczne dla osoby, która ją zgłosiła i pracowników Urzędu Gminy w Mircu.

O pojawieniu się nowego zgłoszenia w systemie pracownicy powiadamiani są wiadomością e-mail, po czym są zobowiązani do jego obsługi. Zgłoszenie będzie przechodzić przez kolejne etaty: „W trakcie”, „Błędne” (niezgodne z regulaminem serwisu), „Zakończone” (przekazane do realizacji właściwym służbom), „Zakończone zrealizowane”.
S
ystem dla gminy Mirzec dostępny jest pod adresem: www.e-potrzeby.pl/Mirzec

 

Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję



Prawdopodobnie Twoja przeglądarka nie ma zainstalowanego dodatku Flash Player.Pobierz najnowszą wersję






Urząd Gminy w Mircu
pon. 7.30-17.00

wt. - pt. 7.30-15.30

Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec

tel./fax (0-41) 27 13 033
lub 27 13 016

Nr rachunku UG:
BS o/Mirzec
26 8523 0004 0006 0046 2000 0007




Wójt gminy Mirzec
Mirosław Seweryn tel. (041) 27 67 171 wojt@mirzec.pl


Sekretarz gminy
Marta Ziomek tel. (041) 27 67 173 marta.ziomek@mirzec.pl

Przewodniczący Rady Gminy w Mircu
Jan Zawisza

Wiceprzewodnicząca Rady Gminy
Agnieszka Idzik-Napiórkowska

Skarbnik gminy

Wanda Węgrzyn Tel. (041) 27 67 174 wanda.wegrzyn@mirzec.pl





Adres Urzędu Gminy w Mircu

sekretariat@mirzec.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza
http://epuap.gov.pl/wps/portal

Administrator strony
Jacek Rafalski admin@mirzec.pl